logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان:

دختران بدمینتون‌باز زنجانی افتخار آفریدند

دختران-بدمینتون‌باز-زنجانی-افتخار-آفریدند
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان گفت: تیم بدمینتون درخشان زنجان در لیگ برتر تیم فرهمند قم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

غلامرضا باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان ایران با حضور جمعی از مسئولان و هواداران در شهرستان قم برگزار شد، گفت: تیم درخشان زنجان توانست تیم فرهمند قم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بدمینتون کشور در بخش بانوان با حضور چهار تیم به صورت رفت و برگشت مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان ایران در تالار فرهمند موحد قم برگزار شد و نتایج به این شرح است: در بخش انفرادی اول مبینا ندایی از قم دو و ثنا حسنلو از زنجان صفر امتیاز، انفرادی دوم هسا یوسفی از قم صفر و آیدا عنایتی از زنجان دو امتیاز، در بخش دوبل اول نرگس افشاری و مانیا یکرنگ‌خانی از قم دو، 

آیسان شوریده و نسترن کرمی از زنجان یک امتیاز، در دوبل دوم هم ملینا ندایی، مهان تشکری از قم صفر و آیدا عنایتی، فاطمه مقدم از زنجان دو امتیاز را کسب کردند.

وی ادامه داد: موفقیت و پیروزی بدمینتون‌بازان زنجانی از افتخارات هیأت و استان زنجان است، که با همت و تلاش روز‌افزون شاهد این درخشش خواهیم بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر